اخبار : برگزاری دوره آموزشی تریاژ و تروما در پایگاه گالیکش
| تاریخ ارسال: 1405/3/26 |
مورخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ ، کلاس آموزشی با محوریت «تریاژ، تروما و نحوه کار با تجهیزات پزشکی» با تدریس علیاکبر ملکان پرسنل توانمند اورژانس ۱۱۵ در پایگاه گالیکش برگزار شد. هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح دانش فنی و آمادگی عملیاتی پرسنل در مواجهه با حوادث و فوریتهای پزشکی بوده است.