پیام خود را بنویسید

اخبار : برگزاری دوره آموزشی تریاژ و تروما در پایگاه گالیکش

 | تاریخ ارسال: 1405/3/26 | 
مورخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ ، کلاس آموزشی با محوریت «تریاژ، تروما و نحوه کار با تجهیزات پزشکی» با تدریس علی‌اکبر ملکان پرسنل توانمند اورژانس ۱۱۵ در پایگاه گالیکش برگزار شد. هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح دانش فنی و آمادگی عملیاتی پرسنل در مواجهه با حوادث و فوریت‌های پزشکی بوده است.
 

 


دفعات مشاهده: 125 بار   |   دفعات چاپ: 54 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA